امروزه به دلیل چالش در حال توسعه در کسب و کار همسایگی، مسکن برای ارتقای کیفیت خدمات و وفاداری مصرف کنندگان با «حمل باران» (Yang and Sai 1، 2016) تأکید شده است. برخورد با پرستش کارمندان اداری به عنوان یک اندازه گیری مهم در حفظ مشتریان وفادار است. به این ترتیب، طبیعی است که کارکنان با احساساتشان مقابله کنند و سعی کنند احساسات پرشور خود را در هنگام ارتباط با مشتریان نشان دهند (Caratpe، 2010). Hashchilda (1983) این اعمال را به عنوان یک تعهد پرشور، مدیریت جسمانی و روانی احساسات فردی برای بیان احساسات مورد توجه قرار می دهد.
کار مشتاقانه، منافع شخصیتی و سلسله مراتبی قابل توجهی دارد و شامل سلامتی و رفاه نماینده است، همانطور که اجرای حکم مشتری، وفاداری مصرف کنندگان و وفاداری مصرف کننده است.
کاراته و همکاران، 2009). متخصصان پرشور اغلب از دو رویه عمل خاص برای تحقق بخشیدن به اصطلاح وجودی انجمن استفاده نمی کنند. این دو تکنیک از عمل کم عمق (اعتراف به تحریک حسادت) و اعمال عمیق (تجربه واقعی چیلر ستون فقرات جذاب است) (Grundy، 2003). مشتریان می توانند واقعی و نشان دادن giggling درک، در حالی که مشاهده واقعی از تحقق مشتری قانع کننده است (Pogue، 2001). تحقیقات اهمیت کار مشتاق را با نشان دادن نتایج منفی وزن پرشور در نمایندگان، به عنوان مثال، استرس، خستگی پرشور، و ناامیدی نشان داد (Kim، 2008؛ Pratti et al.، 2009).
سپس، دانش پرشور به ظرفیت درک و درک اطلاعات مشتاق و ظرفیت ایجاد و کنترل احساسات که توسعه پرشور و تشویق توسعه اشاره می کند (Selvoy and Meyer، 1990، 1990).
ادامه دارد