اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت 6
براسریج و گراندی (1) و کیم (1) دریافتند که بازیگری سطح به طرز حیرت انگیزی با کاهش اشتیاق مشخص می شود ، در حالی که هیچ ارتباطی با بازیگری عمیق ندارد. تاتاردل و هولمن (1) نشان دادند که بازیگری سطحی با قاطعانه تر از بازیگری عمیق تر مشخص می شود. بنابراین ، پذیرفته شده است که:
نظریه 4: بی اهمیت بودن کارکنان نتیجه سازنده مهمی در کاهش اشتیاق دارد. حدس و گمان 5: تعهد نماینده عمیق تأثیر منفی زیادی بر خستگی مشتاق دارد.
بینش پرشور ، کار مشتاقانه ، کاهش اشتیاق و اعدام کارگران. عملکرد شغلی کارکنان خدمات تحویل دولت درخشان ، وفاداری مصرف کننده و کارهای خواب آور طولانی. بهبود اعدام کارگران روشی است که به وسیله آن مشتریان به طور آگاهانه سعی در حمایت گسترده از ناامیدی می کنند. (بوسوف و آلن ، 1). سالوو و مایر (1) اظهار داشتند که واکنش مشتاقانه و تأثیر آن بر رفتار ، تحت تأثیر توانایی شخص برای مقابله با واکنش پرشور خود قرار دارد. افراد دارای بینش پرشور و پرشور ، تأثیر شوق بر رفتار خود اعمال می کنند. نتایج برجسته فوق العاده قدرتمند: دانش هیجانی با توجه به ظرفیت تغییر کاربری ، منجر به اعدام کارگر می شود از منفی به مثبت افزایش می یابد (ابراهیم ، 1). اسلاسکی و رایت (1) دریافتند که کارگردانان با نمرات بینش پرشورتر ، اثرات نتایج کمتر ناخوشایند را تجربه می کنند. و رفاه و رفاه بهتر. از همه مهمتر ، آنها معمولاً به طور فزاینده ای در مدیریت احساسات خود تأثیر می گذارند و بر احساسات دیگران تأثیر می گذارند تا ارتباطات مثبت را بهبود بخشند ، که می تواند به سرعت به تدریج شیوه های شهروندی سلسله مراتبی را که بر اجرای کار می افزایند بی درنگ قرار دهد (وانگ و لا ، 2). هیگز (1) ،