-
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت 6
شنبه 2 شهریور 1398 15:14
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت 6 براسریج و گراندی (1) و کیم (1) دریافتند که بازیگری سطح به طرز حیرت انگیزی با کاهش اشتیاق مشخص می شود ، در حالی که هیچ ارتباطی با بازیگری عمیق ندارد. تاتاردل و هولمن (1) نشان دادند که بازیگری سطحی با قاطعانه تر از بازیگری عمیق تر مشخص می شود. بنابراین ، پذیرفته شده است که:...
-
[ بدون عنوان ]
جمعه 25 مرداد 1398 17:04
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت 5 آنها عمیقاً به این دلیل مورد استفاده قرار می گیرند که از روشی قدرتمند برای ایجاد احساس استفاده می شود. بنابراین ، سوء ظن های همراه نمایش داده می شوند گمانه زنی 1: بینش مشتاق کارمندان تأثیر منفی زیادی بر عملکرد سطح دارد. تئوری 2: دانش پرشور کارکنان نتیجه مثبتی در بازیگری عمیق...
-
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت 4
جمعه 18 مرداد 1398 13:59
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت 4 سیاروچی و همکاران. (2) این دو روش متمایز را تکمیل کرده و برآورد ویژه هر یک از مقیاسهای دانش مشتاق اصرار کنید. Van Roy و Weiss Wear (2) ادعا کردند که هر دو مدل ظرفیت و مدل آمیخته به طور مشابه مشروعیت دارند و درک شیوه های سلسله مراتبی را بطور متقاطع بر روی تنظیمات گسترش می...
-
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت سوم
شنبه 12 مرداد 1398 06:02
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت سوم چارچوب فرضی برای تحقیق و توسعه فرضیه ها در این زمینه ، ما مبنای تحقیق و پیشرفت گمانه زنی ها را بررسی می کنیم و در آخر الگوی نظری تحقیق را ارائه می دهیم. دانش جذاب و کار پرشور. دانش جذاب در بیشتر موارد به ظرفیتهای زیادی اشاره شده است که از طریق آنها فرد می تواند احساسات خود...
-
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت دوم
شنبه 5 مرداد 1398 00:29
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت دوم (فوق العاده من و ری، 2016)؛ علاوه بر این یک عامل است که فرد را برای تنظیم طبیعت آماده می کند و با عدالت داشتن توانایی های اجتماعی بالا، ارتباط مناسب و معقول با جمعیت عمومی را ایجاد می کند ( Garabaghi and Rahimnia ، 1392). تحقیقات نشان می دهد که انجمن هایی که از بینش پرشور...
-
اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت اول
شنبه 29 تیر 1398 00:07
امروزه به دلیل چالش در حال توسعه در کسب و کار همسایگی، مسکن برای ارتقای کیفیت خدمات و وفاداری مصرف کنندگان با «حمل باران» ( Yang and Sai 1 ، 2016) تأکید شده است. برخورد با پرستش کارمندان اداری به عنوان یک اندازه گیری مهم در حفظ مشتریان وفادار است. به این ترتیب، طبیعی است که کارکنان با احساساتشان مقابله کنند و سعی کنند...