اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت سوم
چارچوب فرضی برای تحقیق و توسعه فرضیه ها در این زمینه ، ما مبنای تحقیق و پیشرفت گمانه زنی ها را بررسی می کنیم و در آخر الگوی نظری تحقیق را ارائه می دهیم. دانش جذاب و کار پرشور. دانش جذاب در بیشتر موارد به ظرفیتهای زیادی اشاره شده است که از طریق آنها فرد می تواند احساسات خود را ببیند ، راهنمایی کند ، از آن استفاده کند و به آنها بپردازد (لو و همکاران ، 2) ، دو روش غیرقابل تصور برای مقابله با مفهوم سازی و عملیاتی کردن بینش پرشور. در آنجا (وان روی و ویسو سواران ، 1): مدل توانایی و مدل ترکیبی. در کل ، مدل تناسب اندام بینش مشتاق را ظرفیتهای زیادی توصیف می کند که باعث ترغیب مفصل سازی ، فیوز ، درک مطلب و راهنمایی احساسات برای ارتقاء پیشرفتهای پرشور و دانشمندانه می شود (روز و کار ، 2). برخی مقیاس های بینش ذاتی مشتاق تقویت شده که در دهه گذشته افزایش یافته اند ، مقیاس هیجانی را تشکیل می دهند (Szcott و همکاران ، 2) و مقیاس هوش هیجانی مایر-سالوو-کاروسو (مایر و همکاران ، 2).
الگوی ترکیبی از دانش پرشور ، بینش مشتاقانه را به عنوان ترکیبی از ظرفیت ها ، ویژگی ها و ویژگی های شخصیت (بار-در ، 1) ، شناخته شده ترین مدل های مدل بینش مشتاق آمیخته از جمله نظرسنجی عامل بار مشتاق آن (1) ، دانش مشتاقانه فکر می کند. تست. دانشگاه Swinburne (پالمر و استوگ ، 1) ، پرسشنامه هوش هیجانی (پتریدز و فرنام ، 1) و مقیاس هوش هیجانی وانگ و لا (1). وانگ و لا (1) یک گزارش در مقیاس فردی هستند هوش هیجانی چهار اندازه گیری (خود ارزیابی احساس ، ارزیابی احساس دیگران ، استفاده از احساس و احساس راهنما از مفهوم سازی سالوو و مایر (1) تنظیم شده از دانش مشتاق .