مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی چه میگوید؟

مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی چه میگوید؟

اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت سوم

اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان  پارت سوم

 

چارچوب فرضی برای تحقیق و توسعه فرضیه ها در این زمینه ، ما مبنای تحقیق و پیشرفت گمانه زنی ها را بررسی می کنیم و در آخر الگوی نظری تحقیق را ارائه می دهیم. دانش جذاب و کار پرشور. دانش جذاب در بیشتر موارد به ظرفیتهای زیادی اشاره شده است که از طریق آنها فرد می تواند احساسات خود را ببیند ، راهنمایی کند ، از آن استفاده کند و به آنها بپردازد (لو و همکاران ، 2) ، دو روش غیرقابل تصور برای مقابله با مفهوم سازی و عملیاتی کردن بینش پرشور. در آنجا (وان روی و ویسو سواران ، 1): مدل توانایی و مدل ترکیبی. در کل ، مدل تناسب اندام بینش مشتاق را ظرفیتهای زیادی توصیف می کند که باعث ترغیب مفصل سازی ، فیوز ، درک مطلب و راهنمایی احساسات برای ارتقاء پیشرفتهای پرشور و دانشمندانه می شود (روز و کار ، 2). برخی مقیاس های بینش ذاتی مشتاق تقویت شده که در دهه گذشته افزایش یافته اند ، مقیاس هیجانی را تشکیل می دهند (Szcott و همکاران ، 2) و مقیاس هوش هیجانی مایر-سالوو-کاروسو (مایر و همکاران ، 2).

 

الگوی ترکیبی از دانش پرشور ، بینش مشتاقانه را به عنوان ترکیبی از ظرفیت ها ، ویژگی ها و ویژگی های شخصیت (بار-در ، 1) ، شناخته شده ترین مدل های مدل بینش مشتاق آمیخته از جمله نظرسنجی عامل بار مشتاق آن (1) ، دانش مشتاقانه فکر می کند. تست. دانشگاه Swinburne (پالمر و استوگ ، 1) ، پرسشنامه هوش هیجانی (پتریدز و فرنام ، 1) و مقیاس هوش هیجانی وانگ و لا (1). وانگ و لا (1) یک گزارش در مقیاس فردی هستند هوش هیجانی چهار اندازه گیری (خود ارزیابی احساس ، ارزیابی احساس دیگران ، استفاده از احساس و احساس راهنما از مفهوم سازی سالوو و مایر (1) تنظیم شده از دانش مشتاق .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.