مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی چه میگوید؟

مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی چه میگوید؟

اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان پارت 4

اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان  پارت 4

سیاروچی و همکاران. (2) این دو روش متمایز را تکمیل کرده و برآورد ویژه هر یک از مقیاسهای دانش مشتاق اصرار کنید. Van Roy و Weiss Wear (2) ادعا کردند که هر دو مدل ظرفیت و مدل آمیخته به طور مشابه مشروعیت دارند و درک شیوه های سلسله مراتبی را بطور متقاطع بر روی تنظیمات گسترش می دهند. سیچی و همکاران. (1) الگوی دیگری از دانش پرشور پیشگامان در صنعت Hangout اختصاصی را با سه مؤلفه داخلی ، بیرونی و اتصالات ایجاد کرد. از اواخر اواخر ، کیم و آگروسا (1) نشان داده اند که بینش پرشور یک سرمایه ذهنی قابل توجه برای سبک های تقلید کارمندان است. هاچفیلد با نشان دادن احساسات مناسب انجمن ، کارهای مشتاق را به عنوان تجویز احساسات برای نشان دادن پیشرفت های صورت و بدن توصیف می کند. دو روش غیرقابل تصور از تکنیک های بازیگری پرشور وجود دارد: بازیگری سطحی و بازیگری عمیق. روشهای عمل کم عمق که با بیان احساسات بیرونی سروکار دارند بدون تغییر احساسات داخلی (گروت و همکاران ، 2). گرندی (1) ابراز می کند که عمل سطح با یک دستورالعمل احساس متمرکز بر واکنش یکسان است ، به این ترتیب نمایندگان از راه دور احساسات خود را با خفه کردن ، تقلید ، یا تقویت ویترین احساسات تنظیم می کنند. بازیگری عمیق ، مجدداً ، نیاز به جبران احساسات درونی نمایندگان برای ابراز احساسات ایده آل انجمن (کاراتپ ، 1) دارد که در آن افراد تلاش می کنند تا درک و فهم خود را از یک شرایط برای بهتر کردن واکنش پرشور خود انجام دهند (لام و چن ، ؛). تحقیقات مداوم نشان داده است که دانش پرشور و بازیگری سطحی رابطه منفی دارند ، اما بینش مشتاقانه با بازیگری عمیق رابطه مثبت دارد. لی (1) نشان داد که بازیگری عمیق اساساً و قاطعانه با دانش پرشور در ارتباط است ، در حالی که بازیگری کم عمق کاملاً و متناقض با بینش مشتاق مرتبط است. جانسون و اسپکتور (1) دریافتند که افراد دارای بینش پرشور و پرشور ، مجبورند در بازیگری عمیق شرکت کنند و افراد با دانش کمتر مشتاق به بازیگری سطحی مشغول بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.