مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی چه میگوید؟

مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی چه میگوید؟

اثر هوش هیجانی بر برخورد با مشتریان  پارت 5

 

آنها عمیقاً به این دلیل مورد استفاده قرار می گیرند که از روشی قدرتمند برای ایجاد احساس استفاده می شود. بنابراین ، سوء ظن های همراه نمایش داده می شوند

 

گمانه زنی 1: بینش مشتاق کارمندان تأثیر منفی زیادی بر عملکرد سطح دارد. تئوری 2: دانش پرشور کارکنان نتیجه مثبتی در بازیگری عمیق دارد.

 

بینش پرشور ، خستگی مشتاق و کار پرشور. فرسودگی و اشتیاق در محیط های کاری پر فشار ظاهر می شود و از نظر ماهیت زندگی کاری دارای پیامدهای قابل توجهی است (زوپینیس و کوستونی ، 1) خستگی پرشور علاوه بر این به بدن و مغز آسیب می زند. (مرتضوی و همکاران ، 1). فرسودگی هیجان نشان دهنده کاهش ارزش داراییهای پرشور و متعاقباً داراییهای جسمی شخص است (ماسلاچ و همکاران ، 2008). برای حدس زدن در مورد تأثیر دانش پرشور (به عنوان یک منبع مشتاق) بر کاهش اشتیاق

 

به عنوان یک نوع ضعف مربوط به کلمات ذهنی ، یک کتابچه راهنمای مفید برای هماهنگی فرضیه حمایت از دارایی است (هابفول ، 1). از دیدگاه دارایی ، از آنجا که یک چرخه سازنده برای رسیدن به دارایی ها وجود دارد ، افراد دارای دارایی های ثروتمند ملزم به این هستند که کمتر تمایل به کوتاه آمدن و وصول به دارایی ها را داشته باشند ، در واقعیت ، افراد دارای دارایی ضعیف به تدریج خواهند بود. فقدان جدی به دلیل چرخه های منفی بالقوه که دارایی ها به طور جدی تخلیه می شوند (Huigul، 2007؛ متعاقباً ، بینش مشتاقانه باید با خستگی پرشور رابطه منفی نشان دهد و دارایی کمتری از دارایی را نشان دهد. لیو و همکاران (1) دریافتند که عدم سرزندگی و کاهش می یابد. داراییهای پرشور به دلیل نیازهای ذهنی برتر بر خلاف منجر به خستگی مشتاقانه می شوند. دوران و همکاران (1) اعلام کردند که دانش مشتاقانه موجب کاهش اشتیاق می شود. بنابراین ، حدس و گمان های همراه شکل می گیرد.

 

تئوری 3: بینش عاطفی کارگران تأثیر منفی اساسی بر فرسودگی شوق دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.